Producenci
Gwarancja

Reklamacje.

Gwarancja – stanowi zobowiązanie gwaranta do nieodpłatnego usunięcia wad fizycznych wyrobu (materiałowych, montażowych).

Ewentualne uszkodzenia powstałe podczas dostawy należy niezwłocznie zgłosić pracownikowi firmy spedycyjnej.

Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej protokołu reklamacji, który jest podstawą do uruchomienia procedury reklamacyjnej. Procedurę tę w imieniu Kupującego przeprowadza Sprzedający.

Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem do Sprzedającego.

Do reklamowanego towaru należy dołączyć fakturę VAT lub paragon fiskalny (rachunek).

Kupujący ma prawo zwrócić zakupiony towar bez podawania przyczyny w ciągu 10 dni od daty zakupu. Warunkiem zwrotu jest nienaruszenie opakowania, plomb lub taśmy zabezpieczającej. W przypadku uszkodzenia opakowania Sprzedający potrąca 15% wartości zamówienia na poczet zakupu opakowania oraz kosztów z tym związanych.

Koszty dostarczenia oraz odpowiedzialność za uszkodzenia w czasie transportu zwracanego lub reklamowanego towaru ponosi Kupujący.

Uwaga! Zdjęcia mogą nie oddawać idealnie wyglądu produktu. Za drobne różnice pomiędzy zdjęciami a wyglądem rzeczywistym Sprzedający nie odpowiada. Nie może to być podstawą do reklamacji.

Do Pobrania:

Warunki gwarancji Stiga

Warunki gwarancji MTD

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl